Fick ett litet mail...

där det stod att jag vunnit 2 biljetter till Rhapsody in Rock nästa söndga. Wow, jag som aldrig brukar vinna nåt. Så det ska bli skoj.

Idag klickade jag hem min första order från Perlan Living :-) Har väntat på de små kopparna med grå stjärnor på men nu orkade jag inte vänta längre så jag beställde 2 st Tända Vända set från Twinshome. Nu kan jag knappt bärga mig tills de står hemma hos mig.


Får ta och beställa kopparna vid ett senare tillfälle.

Nu ska det bli skönt med lite helgledighet. På söndag spelar sonen Poolspel i fotboll så vi får hoppas att det fina vädret håller i sig. Då blir det riktigt mysigt.

Ha en skön fredagskväll
Kramisar
Sanna

Kommentarer
Postat av: || p e r l a n

Jaa, du är inte ensam om att vänta på de nedrans grå stjärnmuggarna! Jag vill att de ska komma nuuuuuuu!

Kram på dig!!! ♥

2008-06-03 @ 10:11:13
URL: http://www.perlan.org
Postat av: Sandra

Vilken roligt vinst! Vad roligt att du är med och röstar om priset till tävlingen. Kram Sandra

2008-06-26 @ 10:08:13
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0