Äntligen fredag

har ju fått mitt nya golv inlagt i lägenheten och nytt matbord och stolar har införskaffats. Ska försöka lägga ut lite bilder på resultatet i helgen. Igår kväll fick jag värsta rycket och rensade ut hela förrådet inne. Där ska bli arbetsrum är det tänkt. Det är litet 2,2x1,2 m men nåt kul ska man väl kunna hitta på. Ikväll ska väggarna spacklas och sen ska det bli vitt och grått därinne är det tänkt. Lite inspirerad av Perlans fina nya arbetsrum.

Väggarna ska målas vita och det ska bli en fondvägg av nån vit/silvrig tapet för att matcha resten av tapeterna i lgh.

Till golv funderar jag på dessa
Hemse och Tundra från IKEA.
image39 image40
Sen ska det inhandlas
Bordsskiva
Bordsben
Hyllförvaring
Stol
Hissgardin
Fönsterlampa

Funderar på lite zinkdetaljer, jag tyckte det var så himla snyggt hemma hos Perlan så jag tänkte apa efter lite :-)

Lite tips på grejer emottages gärna, på tapeter, gardintyg, pynt ja vad det nu kan vara.

Återkommer lite senare ikväll hoppas jag.
kramelikram

Sanna


Kommentarer
Postat av: Idarragna

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

2010-05-12 @ 11:33:54
URL: http://idarragna.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0