Nytt kök

Hej alla,

jag har inte dött, bara lite dåligt med inspiration och tid.
jag bor ju i en hyresrätt och i december så beställde jag ett nytt kök via hyresvärden.
Det drar som vanligt ut på tiden och lite (läs jätte-) otålig är man ju. Jag har ju rivit kaklet redan och väntar
på att min nya diskbänk samt nya bänskskivor ska monteras. Sen kommer ju luckorna att bytas också.
Detta är det jag valt




Till detta har jag ju redan mitt snygga svarta golv samt min pappelinamatta
(inte exakt detta golvet men ungefär :-)  )      

Till detta är jag sugen på att ta upp lite gult som accentfärg.

    söta tavlor

   Mairos blomma rullis i gult/vitt. Ett mönster som jag är barnsligt förtjust i.

 Ikeas serie Ljuvlig skulle man kunna ha som ett fat med blockljus på samt små ljuslyktor för värmeljus.

Eller kanske ett Yankee Candle i nån av dessa dofter

  

Och så kanske man syr en sån här liten sötis som får bo där



Kramis
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0